|  
43 / 1

מיתוג לפרוייקט חברתי מעורר השראה. ספריית השאלה שכונתית (נחלאות, ירושלים) להשאלת צעצועים ומשחקים.

לוגו שועלה - ברנד קרקטר / צעצוע / שמח

מיתוג לבניין שחודש מתוך שימור והערכת הקיים. עם חללים נקיים ומוקפדים בפיל תעשייתי ומעודכן - להשכרה.

סמליל מצויינות

סמליל 25 שנות מצויינות עבור חברת EBI המתמחה במודיעין תעשיתי
הסמליל משתמש בצורת הלוגו כאבן הלגו הבסיסית של הסמליל החדש

להרוג את הסבתא

עיצוב לוגו לסדרה המקאברית החדשה ״להרוג את הסבתא״ של דוד אופק ויוסי מדמוני

בלוגו ניסינו להעביר משהו מהגסות והחיספוס של האירועים בשכונת הפחונים
יחד עם לוק אנד פיל של סרטי בורקס סבנטיז שהסדרה מאוד מתכתבת איתם

עיצוב לוגו לפרוייקט חדשני ומפתיע של רשת אמי״ת. בית ספר למורים ומורות בגישה אנושית ועכשווית. חווית הלימוד היא קבוצתית מעגלית ושיתופית במקום השיטה ההיררכית המסורתית של מורה ותלמידים. כולל עיצוב ותכנון השילוט.

הלוגו מציג תפיסה יצירתית חדשה. הפנים אנושיות, הדרך אינה קונפורמיסטית.

עיצוב תדמית מלאה לחברת בניה (בוטיק) יחודית בנגב בעלת חזון ציוני סביבתי נעים
והמון צניעות וחכמת חיים. התחלנו בניסוח האסטרטגיה, וצללנו לעיצוב הלוגו והתוויית השפה החזותית. משם התפתחו בטבעיות כרטיסי הביקור והניירת, מיתוג הרכב, הטישירטס לעובדים וכמובן גם עיצוב האתר. זה היה פרוייקט משותף מרתק ומענג.
תודה לסיימון הר על השותפות.

לוגו ראשי. לחצו לעוד גרסאות צבע בעמוד המיתוג

עיצוב תדמית למעצבת הפנים מיכל שטיינפלד. התדמית משדרת את השפה העיצובית הרעננה והאישית וחסרת המעצורים של מיכל, שעושה צעדיה הראשונים בתחום ובהצלחה רבה (:

עיצוב לוגו ופתיח (ואריזה גרפית) לסדרה דקומנטרית חדשה (ערוץ 8 וקשת)
של הבמאי המצויין דוד אופק. אנימצית אפטר: מתן קידרוני. הפקה: מיי טי וי

ניחותא

לוגו לניחותא - תאטרון ילדים מוזיקלי (איכותי!) שהקימו ירדן בר כוכבא ודידי שחר התיאטרון מעלה הצגות ילדים מוזיקליות מקסימות שמענגות גם את ההורים
בלוגו רצינו להכניס את השובבות הילדית אך גם את האיפוק ואת הרוגע
(ההפוך במאה ושמונים מעלות מהפקות בסגנון הפסטיגל ):

מיתוג כולל עבור אור-פלטפורם, משרד ארכיטקטים קטן ואיכותי בתפישה יוזמת.
לוגו, ניירת ואתר אינטרנט.

זיגל הגדול

עיצוב לוגו למסעדה חדשה בשכונת נגה ביפו שכל כולה
מספרת את שילוב התרבויות הטיפוסי של יפו בשנות
השישים והשבעים (הבולגרים, הרומנים והערבים)
על רקע הים והנמל כמובן...

שדרוג לוגו פלדמן

10 שנים אחרי מיתוג חברת פלדמן (בשר, לא גלידות...) הטייס חוזר לשולחן העבודה
ומשדרג את הלוגו הראשון שעיצב בשנת 2003. בפרוייקט השדרוג הושמה חשיבות עליונה לשמירה על זיהוי הלוגו הקיים שעושה עבודה טובה עבור חברה מצליחה, ובתוך כך לנקות אותו מכל הפרטים העודפים (כמו קרניים!!), להביא את הלוגו טייפ למקום הרבה יותר מגובש והחלטי וגם שינוי גוון קל בצבע הכחול.

לוגו ומיני-מיתוג לחלוצים3 בראסרי קטן ומצויין של חברים באזור שוק לוינסקי

מיתוג כולל לאח הצעיר והאורבני יותר של פויקה, המסעדה הותיקה והטובה משכונת נגה.
שפה עיצובית רזה ומודולרית שכל אחד מחלקיה יכול לעמוד בפני עצמו, כמזהה מותג.
לוגוטייפ המשדר איכות עם קריצה לתרבות עדכנית אורבנית. והסיר (הפויקה) שקיבל טיפול של שבלונת גרפיטי, ונצבע בעננות אפורה שחורה שמלבד הקישור הברור והמיידי לרחוב, מחברת מיד גם לפויקה המעושן והמפוייח... המקום נסגר אחרי כשבועיים שלושה ):

מיתוג כולל ומפנק ועיצוב אתר למעצב הנעלים היחודי והצבעוני (: קובי לוי
קובי מתפרסם בעולם בקצב מטורף בזכות עיצובי הנעליים האקסטרווגנטיים שלו.
הוא יודע להפוך ברבור, חתול, בננה או קנקן קפה (!) לנעל נשית אלגנטית,
בעלת נוכחות עזה בצורה חכמה ורגישה כל כך.
האתגר במיתוג היה לתת פתרון שיוכל לייצג את השפה האקסטרווגנטית
הזו בצורה חכמה ורזה יחסית שלא תגנוב את ההצגה.

עיצוב לגו לקפה דליה. גן בירה חדש! זהו בעצם ביר גארטן מקומי
שתפריטו סובב סביב מאכלי מזרח אירופה ובירה וכמובן פרעצלים (טעימים מאוד)
ליחצו כאן לראות את שלט המקום החדש!

מיתוג לבית קליה ובית קפה חדש ברחוב שפר בפאתי שוק הכרמל. המייבא 5 זנים מובחרים מקוסטה ריקה. השפה הויזואלית משדרת איכות ומקצוענות ללא פשרות ובעלת קוד צבעוני אינפורמטיבי שגם מביא את אווירת הכפרים שבהם מגדלים את פולי הקפה המשובחים. מומלץ בחום לבוא לטעום!

לוגו ראשי

מודן הוצאה לאור

עיצוב מחדש ללוגו מודן הוצאה לאור. השדרוג (הנחוץ) נעשה בהשראת הלוגו המקורי
מתחילת האייטיז. המטרה היתה לחזיר למודן לוגו מינימליסטי, פשוט ויעיל.
ולהציג הוצאה לאור מקצועית, ידידותית ונגישה.

אותיות הלוגו בפונט רענן שהורחב במיוחד למשימה זה. בקרוב הפונט השלם: רענן רחב

TENDER productions - היא חברת ההפקה
של ליאת בנאסולי ומריה פלדמן שעושות
הפקות איכות לקולנוע וטלויזיה ביד מאומנה וחזקה אך נשית ורגישה
המיתוג מדבר על כך בצורה מאופקת ועדינה

9 חודשים

עיצוב לוגו לתכנית חדשה של קשת (ערוץ 2)
המלווה זוגות לאורך כל ההריון ועד הלידה
אריזה גרפית: אודי מורג - פומה, אנימצית פתיח: גידי רבי

מיתוג לאתר קנייה חברתית חדש (כן עוד אחד אבל הפעם מיוחד!)
האתר מתמקד בילדים והורים וכל מה שבינהם. (האתר עוצב עי שלושת הדובים)
המותג מדבר על חוויה כייפית ומהנה. מותג נחשק, מגניב, רלוונטי ואמין

אותיות הלוגו בפונט ארטיק עוד בגירסא הלא גמורה...

מיתוג מחדש לרוני ארנון תקשורת, משרד יחסי ציבור יצירתי ומקצועי שמתמחה בלייפסטייל.
מטרת המיתוג היתה התחדשות תוך שמירה על הקול היצירתי והיחודי של המשרד
המאפיינים שכל כך מסמלים אותו: החצוצרה והצבע הכתום נשמרו אך כמובן שודרגו
ותוך כך יצרנו שפה תדמיתית קלילה ונקייה. שפה סטיקרית דינאמית ועכשוית.

ת(א)עשיה

מיתוג מחדש לסדנאות האמנים, ירושלים
הלוגו מדבר בפשטות רבה על חלל העבודה והתצוגה כבית לאמנים שעובדים בו

מיתוג למיזם עוגיות שוקולד צ'יפ הגדולות האלו (כמו בארה''ב או בצרפת)
שוות וטעימות בטירוף... ימכרו כניראה בבתי קפה. כרגע בהרצה...
השם הנבחר ובעיקר המוצר עצמו (שהם בעצם אותו הדבר...) הובילו למיתוג
פשוט אבל מעודן, נוסטלגי אך מעודכן, מפתה ומגרה וגם ילדותי וכייפי.
נעים בפה. לדף שוקולד צ'יפ בפייסבוק

בלוגו נעשה שימוש בשני פונטים ספידמן וגם ארטיק עוד לפני שנהיה פונט...

מיתוג למשרד אדריכלים קטן, איכותי ולבבי בנווה צדק העוסק בעיקר בבתי מגורים.
האתגר המעניין בעיצוב הלוגו היה לשלב בין חצי השם הלועזי לחצי העברי.
בזכותו נוצקו בלוגו ערכים כמו: איכות, תרבות, קלאסיקה לצד מקומיות, בגרות, ובשלות.
החיבור יצר קול עכשוי ומרענן למשרד עם שתי רגליים על הקרקע...

dualcore

מיתוג להרכב טראנס בין לאומי מישראל
חבר שלי בקיצור (-;
לוגו להרכב ושפה גרפית לאלבום ולטור בחו''ל
בקרוב האלבום...

מיתוג כולל לרשת יוגורטריות חדשה.
נקודת המוצא הראשונית לשפה העיצובית של המותג היתה סגנון השאבי שיק
בשילוב עם נוסטלגיה מקומית (כלומר שלנו...) תוך כדי חיבור לעכשווי.
(אסטרטגיית המותג נבנתה על ידי ספין)

מקורן של אותיות הלוגו (בפונט מן) מגיע הישר משנות החמישים בתל אביב.
הצבעוניות הקונטרסטית מדברת ניקיון ורעננות בכל המובנים. לסיום הלוגו עוצבה איקונה ג'נרית של כוס כמכילה את המושג 'לבן' כקונספט אשר גדול יותר מן הדבר עצמו.

עיצוב תדמית למותג אופנה חדש (לוגו וכרטיסי ביקור)

לוגו למותג טי-שירטס עם כיתובים בשפה הבינארית (!). מדבר בשפה רזה ותמציתית מאוד, מתכתב עם העיצוב הבסיסי והמכאני של עידן טרום המחשב דווקא ושיטת המונו ספייס.

עבודה שוטפת על כל החומר התדמיתי של רשת אספרסו בר.
עיצוב לוגואים ושילוט סניפים, קמפיינים פירסומיים,פוסטרים וגלויות, תפריטים עונתיים, שקיות, כוסות ומה לא... אה כן. גם אפליקציה לפייסבוק עשינו (-: השפה התדמיתית של אספרסו בר היא שפה רזה תמציתית ועכשווית.
רשת בתי קפה איכותית שמקפידה על עידכון והתחדשות מתמידים.

מיתוג סניף אספרסו בר קיוסק.
סניף אספרסו בר בקיוסק הראשון של תל אביב
ברוטשילד פינת הרצל - שעבר שיחזור מדוייק.

עיצוב מגזין מקוון חדש לשירה, ספרות ואמנות.
הקו המנחה בעיצוב היה לתת תחושה לא-הייטיקית, נעימה וקלה להבנה אך בו בזמן מתוחכמת ועדכנית. פיתחנו שפה רזה ותמציתית הבנויה בעיקר על טקסט חי
(כיאה למגזין טקסט...) וסימנים מעולם ה-ascii בנוסף פיתוח שפה איקונית מקבילה שמשלימה בקריצה את המנעד הצורני.

הלוגו שנוצר מאותיות של אינפרא פונט (שהיה עוד בשלב הסקיצות)
מבקש לשדר תחושה ראשונית באותיות ה'כתב' ולהעלות חיוך מתחת לחוטם הקוראים...

אות העיצוב

אות העיצוב
האות שתפס לאט לאט מקום של כבוד
בסצנת העיצוב והאדריכלות המקומית

אחד הסמלים הכי האהובים עלי  :-)  חיבור נורא נעים, שהפתיע אותי בגילוי שלו,
בין תנועת המחווה למצויינות ובין העין.

התחנה

עיצוב לוגו למתחם 'התחנה' - תחנת הרכבת הישנה
(בצמוד לשכונת נוה צדק). מתחם המחבר בין יפו לתל אביב.
עובר בימים אלו תהליך שימור ושיחזור והפיכתו לאזור תרבות, בילוי ופנאי.
תהליך המיתוג המלא נעשה עי הליגה.

לוגו התחנה. שפשוט בנוי מאותיות הפונט הצבי הגילדה שכאילו נוצר בשבילו.
החידוש העדכני שלי למשקל החלול של הפונט הקלאסי משנות החמישים יצר שפה
שכל כך מדברת את קונספט התחנה. שימור והחייאה.

הסמל משמאל בעיצוב קובי לוי.

עושה ציפורניים. ידיים רגליים. ושאר טיפוחים. מיתוג לרשת טיפוח מהיר. פדיקור מניקור.
השפה הצורנית נשית אך לא מעודנת ומפונפנת, אלא תכלסית גם בשימוש בצורות ברורות וגם בצבעוניות עזה ורעננה. המקום מוכר שירות מהיר ונגיש לכל אחת ואחד.

במקרה הזה היה חשוב לי שהלוגו יהיה ממש משהו שאפשר "לקחת" ולהחזיק ביד.
אם הוא היה חטיף, היה בטח ממש טעים לנגוס בו. עיצוב נגיס. יש דבר כזה... (-:
פונט בשימוש בלוגו: אינפרא פונט

מיתוג מחדש ועבודה שוטפת רחבת ישומים על השפה התדמיתית של הנמל.
החל משילוט, דרך קמפיינים תדמיתיים לאירועים, לוחות שנה, כרזות תדמית, קטלוגים לתערוכות, גלויות, כרטיסי ביקור, ועוד. השפה העיצובית מציגה את הנמל כשוקק, בועט, חצוף, שטוף שמש ומלא שמחת חיים. (לוגו הנמל עוצב בחברת אופן)

לוגו לאירועי 70 שנה לנמל. צבעוני חגיגי ושמיח. יומולדת או לא?

safe & clean

לוגו לחברה המתמחה בניקוי סילואים (הדבר הזה שמופיע בלוגו...)
בשיטה המבוססת על המצאה מהפכנית. באמצעות רובוט.

הלוגו של סייפ אנד קלין, קצת מזכיר לי לוגואים של ניקוי יבש. יש בו משהו ישר ולעניין. זריזות ומקצועיות. תראו את העניין סגור.

ED

עיצוב לוגו ומרצ'נדייז ללהקת רוק פאנק. הלוגו הזה נתן לי את מלוא החופש לשחק ולהמציא פתרון חופשי לשם הלהקה. נוצר סמל/לוגו רענן ומצחיק אך עדיין עם איכויות פאנק ותקשורת לקויה כמעט כמו המוזיקה עצמה. (-:

בלוגו באמת שולבו אותיות שם הלהקה. שמתם לב??? (-:

לוגו לקפה ביסטרו גלריה שנסגר בינתיים.
היה ממוקם באזור שוק הפישפשים בחלל מקסים
עם חצר פנימית באמת מרגשת.

הלוגו מדבר בשפה שקטה ומעודנת, כמעט קלאסית לחלוטין. עם זאת הבחירה היתה בפונט סריפי כמובן אך לא באחד הרגילים יותר. הוא בעל אישיות יותר מובחנת ויותר יחודיות.
בכדי להעצים אותה (עדיין בשקט) נוסף הטוויסט הצורני בצידי הלוגו.

מיתוג לסטודיו יוגה בגן החשמל.
השפה התדמיתית מאוד ידידותית למשתמש ולקהל הפוטנציאלי. משהו נעים, נינוח,
מחוייך אך עדיין משדר מקצועיות ורצינות במידה הנכונה.

סדרה של ארבעה לוגואים אחים שיודעים לעבוד נהדר ביחד או לחוד.
לכל אחד צבע ותנוחת יוגה שונה. ארבעה צבעים שביחד מעבירים את הגוד וייב של הסטודיו המקסים הזה. בעיצוב הלוגו השתמשתי בפונט כוס חלב אך הפריעו לי הגימלים שקפצו מעל ומתחת לשורה. החלפתי אותם בגימל דפוס וכך נולד האח כוס חלב דפוס...

עיצוב לוגו למגזין קומיקס עצמאי, בלנדר.

ברצינות... לוגו שממש חידש לי משהו בסיסי בעיצוב:
אותיות לא חייבות תמיד לשבת על קו ישר!!! (-:
האותיות בלוגו: פונט המעשן סנס מטופלות ביותר... שימו לב לשניצים הקטנטנים
שנוספו לאותיות כדי לתת זיק של חוצפת נעורים (-:

עיצוב תדמית לשף אריאל רמיגולסקי
מבשל ארוחות פרטיות בכל מקום אפשרי... בסגנון חופשי ובטעם מצויין
גוד וייב זו מילת המפתח אצל אריאלו, הלוגו והתדמית משדרים פשטות ואיכות
עם חיוך בצד, במילים אחרות הרבה מלח גס ומעט פלפל...

הלוגוטייפ מורכב רק מאותיות הפונט רענן. פונט ידידותי פשוט ורענן.
סטרייט פורוורד לחלוטין. כמו אריאל ושירות ההסעדה שלו.

עיצוב לוגו ותדמית לקפה מרסנד המיתולוגי
שעבר בעלים ושמר על העיצוב המקורי משנות החמישים.

הלוגו  והתדמית נעשו ביחד עם קובי לוי.
המשימה לא היתה קלה. היה חשוב לנו לשמר את רוח הפיפטיז ומצד שני להביא אותה במגניבות עכשוית אופנתית, וליצור משהו פרשי ורענן שקורה לחלוטין עכשיו.
בנוסף נדרשנו להכניס את האבא המאמץ של מרסנד - הבאצ'ו. היה כיף.
אותיות מרסנד: המעשן סנס נטוי

מיתוג ועיצוב תדמית מלאה לתוצרת חברת בוטיק לייעוץ אסטרטגי אירגוני.
שפה תדמיתית המשלבת בין מהות אירגונית ללוקאליות נעימה.

הלוגו מדבר על ארגון וסידור מחדש בצורה מופשטת, ביחד עם אותיות בפונט מן
המקרין תמימות פיפטיזית ישראלית נעימה.

רק בריאות

עיצוב תדמית לרשת דוכני מיץ טבעי. בעיצוב השפה התדמיתית בחרנו להשתמש בצבעוניות שמחה ומלאת חיים. משתי סיבות: האחת, זוהי רשת של דוכנים בבתי חולים, שהם כידוע, לא המקומות הכי שמחים ונעימים... והשנייה היא בכדי לשדר את שפע הטוב והויטמינים שיש במיצים הטריים.

בעיצוב הלוגו, רעיון השפע שבמיץ עובר חיזוק באמצעות השפריץ המרענן
(-:
© כל הזכויות שמורות להטייס 2017-2003
עיצוב ותכנות סטודיו הטייס
Google+